Темата се закучи а JTD -тата си тракат ли тракат.Що ми се струва от видянтот по картинките че този капак с веригата е от към ангренажа и май не е толкова недостъпен за сваляне.От други мненния излиза че туй нещо е на "кучето в г..."ама на мен не бий да е баш тъй.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да си оправим тракащите JTD-та :)
Collapse
X
-
А стига с тия хиляда лева.А кажи сега какво и струва толкоз на тази скапана верига дето един циганин от всяко едно ТПК може да я избара за една цигара време.Не не поне не ми се иска да е така.За какви ли не глупости съм давал пари ама пък баш за една проста верига май не ми се ще.Че какво технологично чудо е туй че да му дам 1000 лв.
Comment
-
Не е само верига, а комплект маслената помпа корпус, веригата и другите джаджи. Само веригата явно не може да се смени. Самата манипулация по смяната също е сложна и затова е и скъпа. Алтернативата да не се смени включва и вероятността да се скъса веригата ,което ще струва над 1000 лв при всяко положение.
Ако става дума за скъпотия, нито потенциометърът на педала на газта, нито помпата високо налягане струват лудите пари, които им искат по магазините, но това си е част от финансовата политика на автомобилопроизводителите_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеНе е само верига, а комплект маслената помпа корпус, веригата и другите джаджи. Само веригата явно не може да се смени. Самата манипулация по смяната също е сложна и затова е и скъпа. Алтернативата да не се смени включва и вероятността да се скъса веригата ,което ще струва над 1000 лв при всяко положение.
Ако става дума за скъпотия, нито потенциометърът на педала на газта, нито помпата високо налягане струват лудите пари, които им искат по магазините, но това си е част от финансовата политика на автомобилопроизводителите
Comment
-
Значи сега съм се засилил да търся шумопоглъщащи материяли с които мога да туширам малко проблема.Направи ми впечатление че ако колата е спряна и от долу има не асфалт а земя с трева шума намалява доста.Разчитам на един колега да ми продаде кората за по двигателя и върху нея ще слагам нещо което за сега не е още ясно какво с цел да поглъща шума.Между другото има бус Т4 той има ламарина от долу и някога е имал на тази ламарина някаква шумизолация която е от рода на каменна вата.Друг е въпроса че као мине през някоямлоква там стои мокро с месеци сигурно.Та колеги това ми се мотаеше из главата.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеЗначи сега съм се засилил да търся шумопоглъщащи материяли с които мога да туширам малко проблема.Направи ми впечатление че ако колата е спряна и от долу има не асфалт а земя с трева шума намалява доста.Разчитам на един колега да ми продаде кората за по двигателя и върху нея ще слагам нещо което за сега не е още ясно какво с цел да поглъща шума.Между другото има бус Т4 той има ламарина от долу и някога е имал на тази ламарина някаква шумизолация която е от рода на каменна вата.Друг е въпроса че као мине през някоямлоква там стои мокро с месеци сигурно.Та колеги това ми се мотаеше из главата.
Comment
-
От три дена чакам един колега да се накани да ми каже каква цена и търси и след като се договорим я взимам и после ще видим какво ще стане.А днес я спрях на едно место имаше изсъхнала окосена трева и разни други работи и боклуци и направо шума изчезна но при връщане на задна в мига когато излязох на асфалт и почна пак да се чува.По принцип мисля да пробвам най напред с каменна вата и с някакъв тънък материял от горе тъй като разбрах че шумоизолацията имала по голям ефект когато е изградена от две различни материи.Така са и вътрешните изолации на колите-вата и отгоре нещо като асфалтова хартия.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеЗначи сега съм се засилил да търся шумопоглъщащи материяли с които мога да туширам малко проблема.
Comment
-
Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщениеАма пък pinko леко Ви казва истината... всеки може да вземе такъв автомобил... въпроса е дали всеки може да го поддържа.
Не съм ли прав?а други така
зависи много да му се невиди !!!
Alfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
-
Ами то до едно време се даваха докато беше разумно...Вече е наглост от страна на тая кола чак. Все пак искам колата да работи за мен, а не аз за нея. Няма да я карам повече от 2 години така, че не мисля да се наливат повече пари в нвя. Всякакви следващи коментари които не са свързани с темата са излишни, както и последните няколко. Pinko като модератор ще те помоля да изчистиш темата от спам, понеже ти я зацапа.
Comment
-
Значи дайте да се рзберем по един въпрос.Тук не става въпрос за възможности а за разумна цена на определена резервна част.С риск да стана банален и да се почетвъртя ще допълня че часта е помпа проблема в нея е верига.Всички знаем какво е верига.Това е едно чудо на високите технолгогии дето трябва да дам за него близо 1000 лв.Извинявайте много ама не и аз.Да не говорим че до тук за 1 месец съм дал 1000 лв за разни глупости които можеше и да не ги сменям или правя.Не съжелявам кой знае колко но трябва да кажа че съм твърдо за принципа че колата е слуга на човека а не човека слуга на колата.
Comment
Comment